Reklama zewnętrzna - definicja z Wikipedii
Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Przyczepa reklamowa dla przedsiębiorstwa
Przyczepy reklamowe bardzo często są przygotowywane na potrzeby różnych firm. Trzeba przyznać, że firmowe przyczepy reklamowe potrafią bardzo skutecznie spełniać przewidziane dla nich funkcje i zachęcać do kupna jakiegoś produktu lub skorzystania z jakiegoś produktu. Muszą być one jednak bardzo dobrze przygotowane, aby zapadły w pamięć osobom na nie patrzącym. Podobnie jest w przypadku przyczep reklamowych wynajmowanych z myślą o przedsiębiorstwach, które zajmują się świadczeniem różnego rodzaju usług. Natomiast przyczepy reklamowe przygotowywane z myślą o zakładach pracy mogą spełniać funkcje nie tylko reklamowe, ale również informujące o rozpoczętym procesie rekrutacyjnym. Wszystko to sprawia, że przyczepy reklamowe są bardzo często widziane na ulicach.
Programy imprez masowych na przyczepach
Imprezy masowe są reklamowane w bardzo różny sposób. Jednym ze sposobów reklamy takich imprez są przyczepy. Zwłaszcza przyczepy poruszające się po miastach przez całą dobę są w stanie skutecznie zachęcić do korzystania z określonych imprez masowych. Trzeba przyznać, że najbardziej znane imprezy masowe nie zawsze potrzebują takiej reklamy, jednak mniej znane imprezy masowe mogą już wymagać dodatkowej reklamowej, której skuteczną formą jest reklama mobilna. Na niektórych przyczepach zamieszczane są także całe programy imprez masowych i prezentowane są wybrane informacje na ich temat. Wszystko to sprawia, że imprezy masowe wydają się być jeszcze bardziej atrakcyjne. Mogą one pozwalać na odpoczynek i wesołą zabawę.